به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز چهارشنبه در همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس و حمایت قضایی کارکنان که در ناحیه یک آموزش و پرورش برگزار شد افزود: در سال های اخیر فاصله هایی بین دو دستگاه قضا و آموزش و پرورش ایجاد شده که برای کاهش آن می توان با برپایی چنین برنامه های به طور مرتب و مستمر اقدام کرد تا هم اندیشی و هم افزایی صورت گیرد.
وی اضافه کرد: متاسفانه اختلافات سیاسی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز در این فاصله ها دخیل بوده و باعث شده تا نتوانیم به یک اجماع مشترک دست یابیم.
حجت الاسلام قدرتی با تاکید بر اهمیت همکاری در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی ادامه داد: طی سال گذشته در اثر همین آسیب ها 10درصد به میزان پرونده های ورودی دستگاه قضایی در استان قزوین اضافه شد.
وی با استناد به توصیه های ائمه اطهار(ع) افزود: یکی از مهمترین راه های مقابله با آسیب های اجتماعی، جلوگیری از آلوده شدن مدیران جامعه است تا بتوانیم از طریق آنها به ایجاد و حفظ جامعه ای امن و پاک کمک کنیم.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین نیز در این مراسم گفت: هدف از برپایی نشست پیشگیری از آسیب های اجتماعی شناسایی مسایل و آسیب هایی است که دانش آموزان ما را تهدید می کند و به عنوان خطری بالقوه امنیت آنها را تهدید می کند.
شمس الله غلامی افزود: در این همایش 400 تن از مدیران مدارس این ناحیه جهت آشنایی با روش ها و راهکارهای جلوگیری از آسیب های اجتماعی شرکت کرده اند.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.