به گزارش ایرنا، رضا طاهری روز سه شنبه در آئین معرفی جوانان برتر این شهرستان و اختتامیه هفتمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) با تبریک روز جوان افزود: قشر جوان موتور حرکت هر جامعه به شمار می رود و آینده هر کشور به دستان این قشر رقم خورده و تعیین می شود.
فرماندار تاکستان دوران جوانی را ودیعه الهی دانست و اظهار داشت: دوران جوانی باید پاس داشته شود و این نعمت خداوندی باید با شور ، نشاط ، هیجان و امید به آینده همراه باشد.
طاهری با بیان اینکه مشخصه جوان و جوانان تلاش این قشر برای اعتلای جامعه خود است،اظهار داشت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نگاه حضرت امام به عنوان بنیان گذار انقلاب به جوانان نگاهی ویژه بود به طوری که بسیاری از مسولیت های کشور حتی در دوران دفاع مقدس را به جوانان سپرد و این قشر حماسه ای بی بدیل را در این دوران از خود به یادگار گذاشتند.
رییس ستاد ساماندهی امور جوانان تاکستان با بیان اینکه امروز نیز مقام معظم رهبری نگاهی ویژه به جوانان داشته و خواستار حضور پررنگ این قشر در حوزه ها و عرصه های علمی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هستند، گفت: جوانان در حال حاضر دغدغه های زیادی دارند و باید مدیران دستگاه ها با جدیت بکوشند تا این دغدغه ها را کاهش داده تا از ظرفیت و استعداد جوانان خود بهتر و بیشتر برای رشد و اعتلای کشور استفاده کنیم.
تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان قزوین قرار دارد.
‎‌‌‌‎‌‌3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.