به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز شنبه در گردهمائی ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، با اشاره به صدور بیانیه‌ گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: ائمه جمعه در سرتاسر استان قزوین تمامی تلاش خود را برای تبیین و عملیاتی کردن بیانیه‌ گام دوم انقلاب اسلامی به کار می بندند و امیدواریم مسئولان و مدیران هم اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.
فاطمی نسب گفت: رهبر انقلاب در تبیین نقاط ضعف و کاستی های چهل سال گذشته نه با نگاهی خودتحقیرانه و مایوسانه، بلکه با نگاهی منطقی، منصفانه و توام با ریشه یابی سخن گفته‏ اند که این نگاه زیبا و راهگشا نیازمند تامل بیشتر است.
وی تصریح کرد: جوانان یکی از کلید واژه های اصلی این بیانیه محسوب می‌شود که نشان می دهد مقام معظم رهبری مانند گذشته اهمیت زیادی را برای جوانان قائل هستند و برای پیشبرد انقلاب اسلامی روی جوانان حساب ویژه ای باز کرده اند.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: این بیانیه، پیام بزرگ و روشنی را پس از 22 بهمن به دشمنان این نظام منتقل می کند و شکست و رسوایی جدیدی را برای استکبار جهانی به همراه خواهد داشت.
فاطمی نسب افزود: باید مدیران نسل فعلی، حلقه‏ مدیریتی را برای حضور نسل جوان، مومن، آگاه و انقلابی باز کنند و خودشان را در پاک‏دستی، عدالت‏خواهی، فسادستیزی و ساده‏زیستی به تراز انقلاب برسانند.
وی گفت:باید مدیران، متواضعانه خطاهای خود را بپذیرند و عذرخواهی کنند تا بدین وسیله گامی اساسی در راستای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب برداشته شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.