به گزارش ایرنا آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در مراسم تقدیر از راویان طرح روایت با بیان اینکه نتایج اجرای این طرح بسیار ارزشمند است، افزود: شاید در ابتدای شروع و اجرای این طرح به نتایج امروز آن واقف نبودید ولی به طور یقین این تجربه‌های ناب انقلابی باید ثبت و ضبط شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ابراز کرد: یکی از نتایج اجرای طرح روایت این بود که پیش از اینکه شما مخاطب منشور گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب قرار بگیرد خودتان وارد میدان شدید و در راستای ریل‌گذاری و تعیین آینده انقلاب گام برداشتید و نسبت به 40 سال گذشته به مردم امید دادید.
وی گفت: نگاه به گذشته انقلاب، توجه به آینده و تمدن جهانی اسلام و زمینه‌سازی ظهور جزو تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم بود و شما عزیزان در دوره خود و مجموعه سخنرانی‌هایتان عصاره درخواست‌های رهبری را اجرا کردید.
آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه مانوس‌کردن و مرعوب‌کردن ضدانقلاب جزو دومین اقدام سازنده در اجرای طرح روایت بود، عنوان کرد: امیدآفرینی در میان نیروهای فعال انقلابی جزو سومین اقدام ارزشمند این مجموعه بود.
امام جمعه قزوین ابراز کرد: گاهی شاهدیم که برخی نیروهای انقلابی به دلایل گوناگون دچار فرسودگی می‌شوند، اما حضور پرشور راویان و بیان دلایل حمایت از دستاوردهای انقلاب عاملی می‌شود تا این نیروهای انقلابی از ناامیدی به آینده انقلاب و فرسودگی خارج شوند.
وی ابراز کرد: چهارمین اقدام ارزشمند راویان طرح روایت این است که بین نیروهای انقلاب انسجام و وحدت دوچندان ایجاد می‌کنند و پنجمین برنامه تاثیرگذار اجرای این طرح، پرورش نیروهای مبلغ و توانمند بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ششمین دستاورد اجرای این طرح را شناخت نیروهای مستعد و توانمند دانست و گفت: هفتمین دستاورد اجرای طرح روایت این است که اگر روز قیامت خداوند از انجام رسالت الهی در دنیا سوال کرد، دست اندرکاران این طرح می‌توانند افتخار کنند که جزو کسانی هستند که پای کار اقامه رسالت‌های الهی بودند.
راویان طرح روایت با حضور در مساجد،هیات ها،مدارس،دانشگاه ها،ادارات،کارخانجات و ... به تشریح دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی پرداختند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.