به گزارش ایرنا، عباس علایی مقدم روز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قزوین افزود: سال گذشته 21 کارگاه آسیب های اجتماعی در سطح ملی و 46 کارگاه آسیب اجتماعی در سطح استان تشکیل شد که نشان از اهمیت این حوزه برای مسئولان استان دارد.
وی با بیان اینکه بیشترین مجوزهای صادر شده برای سازمان های مردم نهاد استان در سال 97 متعلق به آسیب های اجتماعی و کارآفرینی بوده است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت ازدواج 398 کارگاه تاکنون توسط سمن ها برگزار شده است.
علایی مقدم با اشاره به چشم انداز استان برای توسعه سمن ها گفت: استان قزوین طبق دستورالعمل های وزارت کشور باید تا سال 1400 ، 65 سمن در حوزه جوانان داشته باشد که اکنون با وجود 62 سمن از سند چشم انداز جلوتر است.
مدیرکل ورزش و جوانان گفت: کلیه سازمان های مردم نهادی که در سال 91 و 92 بنا به برخی شرایط موفق به دریافت مجوز نشدند هم اکنون با دستورالعمل های جدید درحال اخذ مجوز هستند.
این مسئول همچنین گفت: در سال 97 هفت جلسه ساماندهی امور جوانان در سطح استان با درصد تحقق 100 درصد و در سطح شهرستان 18 جلسه با درصد تحقق 75 درصد تشکیل شده است.
وی با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان گلستان و لرستان، گفت: تاکنون 15 میلیارد ریال از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به اداره کل ورزش لرستان تحویل داده شده و 6 ماشین آفرود به همراه تجهیزات دیگر برای کمک به سیل زدگان گلستان و لرستان توسط هیات های ورزشی استان اعزام گردیده است.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.