کمال اکبریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان به همه باشگاه های فعال در حوزه قایق سواری اعلام کرده است که تا اطلاع بعدی از قایق سواری جلوگیری شود.
وی، شناسایی فضا برای اسکان اضطراری مسافران و مردم در صورت بروز سیل، تصریح کرد: مشکلی در خصوص تامین فضا وجود ندارد و تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری در صورت بروز بحران وجود ندارد.
اکبریان همچنین به بروز برخی مشکلات تیر برق در حاشیه رودخانه و حوالی پل زمانخان اشاره کرد و اظهار داشت: برای تامین ایمنی مشکل تیربرق ها با سرعت برطرف شد.
فرماندار شهرستان، تامین آب شرب را از دیگر تمهیدات لازم برای مقابله با وقوع سیل عنوان کرد و گفت: از آنجا که ممکن است بارش های سیل آسا منجر به گل آلود شدن آب رودخانه شود ، آب شرب مورد نیاز مردم در مخازن تامین و ذخیره شده است.
به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت کشور از اعلام آماده باش به استانداران 5 استان غربی کشور از جمله چهارمحال و بختیاری ، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و ایلام در پی گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی در روزهای دوشنبه و سه شنبه در این مناطق خبر داده است.
در همین خصوص در چهارمحال و بختیاری با دستور استاندار دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران به حالت آماده باش کامل درآمده است.
سامان در 20 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.