محسن جهانشیر روز سه شنبه در حاشیه بدرقه از این کاروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کاروان متشکل از 20 تن به همت اداره کل ورزش و جوانان و گروه جهادی حضرت علی اکبر(ع) حزب الله همدان به منطقه سیل زده معمولان لرستان عزیمت کردند.
وی اضافه کرد: همزمان با اعزام نیروهای کمکی 2 دستگاه خاور کمپرسی، یک دستگاه بابکت، سه دستگاه کارواش، سه دستگاه لجن کش و کف کش نیز به شهر معلولان ارسال شد.
جهانشیر خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به رسالت و نقش جامعه ورزش و جوانان استان به ویژه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در کار‌های خداپسندانه و انسان دوستانه، در راستای جبران بخشی از خسارات وارد شده به هموطنان سیل زده کشور، سنت حسنه گلریزان در همدان برگزار می شود.
وی بیان کرد: این آیین به منظور حمایت و پشتیبانی از مردم سیل زده و جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی، امشب زورخانه علی میرزای همدانی واقع در میدان فردوسی برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: بر همین اساس از مدیران ارشد، روسای هیات‌های ورزشی، پیشکسوتان، پهلوانان و قهرمانان ورزشی رشته‌های مختلف، خیران و سایر قشر‌های مردم استان‌ برای حضور در این آیین سنتی گلریزان دعوت شده است.
وی افزود: همچنین هیات های ورزشی استان همدان نیز به صورت خودجوش در حال جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به مناطق سیل زده هستند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.