به گزارش ایرنا منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در استانداری برگزار شد، افزود: تعدادی از انبارهای استان توسط سازمان صنعت،معدن و تجارت استان شناسایی و اطلاعات آنها ثبت شده است و باید برای تکمیل و به روز رسانی اطلاعات تمامی انبارهای استان اقدام شود.
وی اضافه کرد:اطلاع از میزان موجودی انبارها در وضعیت فعلی بسیار ضروری است چون قدرت تصمیم گیری مدیران را برای تنظیم بازار و تعدیل قیمت ها افزایش می دهد.
جانشین رییس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به پدیده قاچاق گندم در استان، افزود: دولت قیمت خرید تضمینی گندم را در سال جدید 17 هزار ریال تعیین کرده است که قیمت خوب و متعادلی است و باید سازمان جهاد کشاورزی و فرمانداران نقش پررنگ تری در زمینه اطلاع رسانی و جلوگیری از قاچاق گندم داشته باشند.
وی اضافه کرد:بسیاری از سودجویان به پیش خرید گندم کشاورزان در آوج و آبیک با قیمتی بالاتر از نرخ دولتی اقدام کرده اند و باید به کشاورزان هشدارهای لازم در خصوص خطرات معامله با این افراد داده شود.
حبیبی گفت: دولت سال گذشته ظرف حداکثر سه ماه پول و مطالبات کشاورزان را علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی با قیمت مناسب پرداخت کرد و باید در سال جاری نیز کشاورزان به فروش گندم خود از مبادی رسمی اقدام کنند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.