روح الله بابایی صالح روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سپاه نیرویی مردمی و محبوب ملت ایران است و آمریکا در تصمیم خود در قرار دادن سپاه به عنوان یک نیروی تروریستی دچار خطای بزرگی شده است.
وی اضافه کرد: سپاه پاسداران هرگز به نقطه ای از جهان حمله نکرده و همان گونه که از عنوان آن مشخص است به عنوان یک نیروی خدوم و پاسدار وظیفه حفاظت از انقلاب اسلامی ایران را به عهده دارد.
بابایی صالح اظهار داشت: سپاه یاریگر مظلومان و مسلمانان سراسر جهان است و کاملا بدیهی است که آمریکا تحمل پذیرش چنین نیروی مردم نهاد و خالص را در ندارد و سعی می کند چهره آن را تخریب کند.
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: خطاب کلمه تروریست به نیروهای شریف سپاه از طرف امریکا نشانه ضعف و ناتوانی و شکست رسمی این کشور زورگو و مستکبر است و مجلس در برابر این اقدام کوتاه نخواهد آمد.
بابایی صالح خاطرنشان کرد: تروریست های واقعی در جهان آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که کودکان و زنان را به رگبار گلوله می بندند و مدام درحال تبعیض نژادی هستند.
رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: کنگره و دولتمردان آمریکا با اصل دین و نظام ما مشکل دارند و البته هرکجا که سعی در توطئه داشتند با سخنان مدبرانه رهبر فرزانه روبرو شده و نقشه های آنها برملا شده است.
بابایی صالح به ضرورت تصویب طرح و لوایحی برای اقدام تلافی جویانه در قبال این رفتار آمریکا تاکید کرد و یادآور شد: باید بیش از پیش طرح و لوایحی را تصویب کنیم تا تمام هستی و وجود آمریکا بلرزد و آنان بیشتر از کشور ما بترسد و در واقع نباید آمریکا در هیچ نقطه‌ای از دنیا احساس آرامش کند.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.