به گزارش ایرنا، یدالله جوانی روز دوشنبه در همایش بصیرتی کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تربت حیدریه با بیان اینکه مشکل اصلی انقلاب اسلامی در درون مرزها است، افزود: آمریکا یک قدرت فروریخته و در حال انحطاط است و قصد دارد با ایجاد تغییر در نگاه مردم، در ایران چالش ایجاد کند.
وی اظهار کرد: اکنون 2 جریان سیاسی در داخل کشور فعالیت دارد که یکی از آنها در صدد حفظ نگاه انقلابی به ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب است و دیگری معتقد است دوران انقلابی گری تمام شده و باید به هر روشی با دنیا تعامل کرد.
وی گفت: جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا پس از فشار تحریم و تهدید، قصد مقابله با توان بازدارندگی دفاعی کشور را دارد.
جوانی افزود: جوهره وجودی تحریم های جدید محدود سازی توان بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی است که بخش عمده آن مربوط به تحریم های موشکی و بخش دیگر با ادعای مضحک تروریستی بودن سپاه پاسداران در دست تدوین و اجراست.
وی با اشاره به سخنان روز گذشته فرمانده کل سپاه، اظهار کرد: اگر سپاه در لیست تروریستی آمریکا قرار گیرد، جمهوری اسلامی ایران نیز ارتش آمریکا را یک گروه تروریستی دانسته و این ارتش دیگر جایی در منطقه خاورمیانه نخواهد داشت.
وی هدف اصلی فشار علیه سپاه را تغییر در نوع نگاه مردم به این نهاد دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی و مردم نهاد، توانسته در همه جای دنیا ملتهای مظلوم و ستم دیده و مجموعه های ضد استکباری جهان را علیه استکبار متحد کند و این باعث شده است همه فشارها و تهدیدات علیه این نهاد رقم بخورد.
جوانی افزود: انقلاب اسلامی یک جبهه حزب مستضعفان را با حاکمیت اسلامی تشکیل داده و در این جبهه با مختصات برجسته و در مقیاس جهانی در حال حرکت است و توانسته نظام سلطه را به چالش بکشاند.
وی همچنین فلسفه وجودی سپاه پاسداران را حفظ نظام اسلامی با محتوای انقلابی عنوان کرد و گفت: امروز دشمن در مقیاس گوناگون تلاش دارد حرکت انقلاب را متوقف کند و در این توطئه از هیج امکانات و تجهیزاتی دریغ نمی کند لذا ممکن است جریانات، افراد یا احزاب سیاسی دچار خطا و لغزش و آسیب شوند اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاکریز با صلابت و مقتدر در مقابل همه توطئه های دشمن است.
وی شهید محسن حججی را نمونه بارز این عزت و اقتدار دانست و اظهار کرد: شهادت این شهید بزرگوار در عصر کنونی نهادینه شدن روحیه شهادت و مجاهدت طلبی را در جوانان امروزی نشان می دهد و باعث برپایی انقلاب فرهنگی و منشا انسجام درون کشور شده است.
وی ادامه داد: نفوذ انقلاب اسلامی ایران در دنیا باعث شده جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و مزدوران منطقه ای خود برای مقابله با آن دست به هر اقدامی بزنند و در آخرین حرکت خود جنگ های نیابتی را در غرب آسیا راه اندازی کردند که به لطف خدا در عراق با شکست مواجه شده و در شامات نیز در حال شکست هستند.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 / 6053 خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.