به گزارش ایرنا فاطمه خمسه روز شنبه در دیدار نوروزی با بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و رضا طاهری فرماندار این شهرستان افزود: در سال گذشته با وجود کمبودها و مشکلات توانستیم در تولید محصولات کشاورزی بر اساس برنامه ریزی انجام شده تعهدات خود را انجام دهیم.
وی افزود: یکی از اقدامات مطلوب صورت گرفته در تاکستان، راه اندازی صندوق کشمش این شهرستان است که امیدواریم با یک برنامه ریزی درست به اهداف خود در حمایت از بهره برداران و تولید کنندگان دست یابد .
خمسه ادامه داد: شهرستان تاکستان یکی از قطب های مهم کشاورزی است و حمایت از بهره برداران این بخش در رشد و توسعه آن تاثیر گذار خواهد بود .
رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با بیان اینکه تمام سعی و تلاش جهاد کشاورزی خدمات رسانی به بهره برداران بخش کشاورزی است، افزود:در همین راستا یکی از دغدغه های مهم مسئولان جهاد کشاورزی تاکستان خرید محصول باغداران بود که با راه اندازی صندوق کشمش تاکستان این مشکلات حل شد.

*** راه اندازی صندوق کشمش تاکستان اقدام مفیدی به نفع کشاورزان بود
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با قدردانی از جهاد کشاورزی در راه اندازی و تاسیس صندوق کشمش تاکستان گفت: راه اندازی صندوق کشمش در این شهرستان تاثیر خوبی در تثبیت قیمت این محصول داشته است.
بهمن طاهرخانی افزود: افزایش سرمایه اولیه و بالا بردن قدرت مالی صندوق، تاثیر به سزایی در برنامه ریزی برای خرید محصول دارد و امیدواریم مسئولان متولی به این صندوق توجه ویژه داشته باشند.

*** جایگاه کشاورزی تاکستان در کشور ویژه است
فرماندار تاکستان هم در این دیدار گفت: یکی از مهمترین دستگاه های اجرایی شهرستان که خدمات زیادی به بهره برداران ارائه می کند جهاد کشاورزی است .
رضا طاهری افزود: شهرستان تاکستان به لحاظ کشاورزی جایگاه ویژه ای در استان و کشور دارد و توانسته است خدمات شایانی در امر کشاورزی ارایه کند.
وی در ادامه به راه اندازی صندوق کشمش تاکستان اشاره کرد و افزود: این صندوق در مدت کوتاه راه اندازی خدمات خوبی انجام داده و باید از این صندوق برای ارایه خدمات بیشتر به باغداران حمایت کرد.
طاهری گفت: سرمازدگی خسارات فراوانی به باغداران این شهرستان وارد کرده است که پرداخت خسارت و حمایت از این کشاورزان رونق تولید و پایداری اشتغال را به دنبال دارد.
شهرستان تاکستان با مرکزیت شهری به همین نام در 45 کیلومتری غرب قزوین قرار دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.