دبیر جشنواره عیدانه شهرداری قزوین گفت: جشن عیدانه شهرداری قزوین به مناسبت نوروز از سوم فروردین ماه به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین برگزار می‌شود.

محمدابراهیم عصارزاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار داشت: شهرداری قزوین با هدف جذب حداکثری گردشگران نوروزی و ایجاد نشاط عمومی برای شهروندان اقدام به برگزاری این جشن کرده است.

عصارزاده تصریح کرد: جشنواره عیدانه از عصر امروز سوم فروردین ماه با برگزاری افتتاحیه‌ای باشکوه به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

وی بیان کرد: در بخش اصلی جشنواره اجرای برنامه‌های شاد و مفرح نظیر اجرای صحنه (استند آپ) کمدین، دعوت از بازیگران مطرح کشوری و اجرای زنده (کنسرت) در دستور کار قرار دارد و در بخش جنبی نمایشگاه، هیات‌های برتر ورزشی استان، کارگاه آموزش ترافیک و بازیگاه کودکان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قزوین ساعت برگزاری این جشنواره را از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب اعلام کرد و افزود: برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه، هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف استان صورت گرفته است و تمامی دستگاه‌ها با همدلی و هم افزایی مقدمات برپایی این جشن را فراهم آورده‌اند.

عصار زاده ضمن دعوت از شهروندان و هموطنان برای حضور در این جشن بزرگ یادآور شد: از فرماندهی انتظامی و راهور استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اماکن عمومی و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین و همچنین از حامیان مالی این برنامه تشکر می‌کنیم و از تمام هموطنان عزیر دعوت می‌کنیم تا قزوین شاداب را مقصد گردشگری خود کنند و همشهریان عزیز نیز، با حضورشان جشنواره عیدانه شهرداری منطقه ۳ قزوین را رونق بخشند.

عیدانه

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.