معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قزوین در خصوص این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: مراسم زنگ مهمانی و رنگ مهربانی توسط دانش آموزان بشردوست هلال احمر در 2 مدرسه دخترانه حضرت سکینه (س) در روستای بشر و مدرسه پسرانه شهید باهنر روستای آقابابا برگزار شد.
نادر میرزایی گفت: دانش آموزان در این مراسم با دعوت از دانش آموزان معلول به مدارس خود با اجرای برنامه های مختلف آنها را در شادی و نشاط خویش سهیم کردند.
وی افزود: در سطح استان این دو مدرسه به عنوان مدارس بشر دوست هلال احمر شناخته می شوند و فعالیتهای بشردوستی جمعیت هلال احمر ابتدا در این مدارس انجام می شود و سپس در مدارس دیگر ترویج پیدا می کند.
وی ادامه داد: در این برنامه که با عنوان زنگ مهمانی، رنگ مهربانی برگزار شد، در واقع دانش آموزان این مدارس مهمانداری کرده و مهربانی خود را برای دوستان خود به نمایش گذاشتند.
میرزایی گفت: استقبال از میهمانان، گفتگوی صمیمی، بازیهای محلی و ورزشی، شعر و موسیقی، تقدیم هدایا، قرائت بیانیه و ضیافت نهار از برنامه های متنوع این مراسم بود.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه دانش آموزان رفتارهای مهربانانه را از همان دوران کودکی باید تمرین کنند، افزود: تمرین چنین رفتارهایی موجب می شود که این ویژگی ها در شخصیت و رفتارشان نهادینه شده و در طول زندگی همیشه دارای شخصیتی مهربان و بشردوستانه باشند.
7388*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.