به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در این آیین گفت: این شرکت در راستای ایجاد شور و نشاط در جامعه و اجرای طرح نشاط اجتماعی اقدام به برگزاری هفته فرهنگی عالیشهر کرده که این برنامه ها از هفتم تا سیزدهم اسفندماه برگزار می شود.
علی مقاتلی افرود: در این هفته برنامه های متنوعی از جمله تئاتر در فضای باز شهری، بازهای بومی محلی در مدرسه ها، کارگاه های آموزشی و سمینارهای رایگان، شب شعر، اکران فیلم های برتر بصورت رایگان، موسیقی و نور افشانی در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اجرا می شود.
وی تصریح کرد: در این هفته همچنین تئاتر خیابانی با عنوان 'عتیقه' به کارگردانی محمد رنجبریان در گلزار شهداء و نمایش 'بازگشت' به کارگردانی رحمانی در بوستان ابریشم اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدی عالیشهر یادآور شد: بازهای بومی محلی نیز به ترتیب در مدارس دخترانه فدک، پسرانه رنجبر، دخترانه بهار، پسرانه ادب و پسرانه ابن سینا برگزار می شود.
مقاتلی اضافه کرد: سیمنار های بهترین بابا و مامان دنیا، مدیریت کسب و کار در خانواده ، سلامت روان و نوجوان شادکام- خانواده خوشبخت و همچنین کارگاه مبانی بازیگری، داستان نویسی و عکاسی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای بزرگداشت هفته فرهنگی عالیشهر است.
وی ادامه داد: در هفته فرهنگی عالیشهر فیلم های 'پینوکیو عامو سردار رئیسعلی'، 'تیک آف'، 'بالابان'، 'پاپ'، 'توریست'، 'تنهای تنهای تنها'، 'قهرمان کوچک' روزانه از ساعت 18 الی 20 برای خانواده ها اکران می شود.
مقاتلی اظهار داشت: هر شب از ساعت 20 تا 21 نیز موسیقی زنده در محوطه مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اجرا می شود که در شب پایانی و اختتامیه این برنامه ها همراه با برنامه های متنوع و اهدا جایزه است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.