به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در این آیین گفت: پروژه های یاد شده شامل مجتمع فرهنگی هنری آفتاب، کلانتری، بوستان ابریشم، پیست دوچرخه سواری و مدرسه 6 کلاسه است.
علی مقاتلی افزود: این پروژه ها برای ایجاد شور و نشاط در جامعه و توسعه فضاهای فرهنگی و هنری احداث شده است.
وی ادامه داد: مجتمع فرهنگی آفتاب عالیشهر به عنوان شاخص ترین پروژه با 95 میلیارد ریال اعتبار که 50 درصد آن داخلی و مابقی از محل استان تامین شده بصورت مشارکتی اجرا شده است.
مقاتلی بیان کرد: زیر بنای ساختمان مجتمع 2هزار متر مربع است و شامل 13 کلاس آموزشی و پنج اتاق اداری و یک سالن آمفی تئاتر است.
وی اظهار داشت: انجمن های خوشنویسی، هنرهای نمایشی، موسیقی، قرآن و نهج البلاغه، سینمای جوان، شعر و ادب در این مجتمع فرهنگی استقرار می یابند.
مقاتلی بیان کرد: پروژه های ساختمان کلانتری، بوستان ابریشم، پیست دوچرخه سواری و مدرسه 6 کلاسه نیز به ترتیب با 20، 35، 7 و 26 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.
وی ادامه داد: با احداث چهار مدرسه در دست احداث عالیشهر انتظار می رود سرانه فضای آموزشی عالیشهر به متوسط استان نزدیک شود.
مقاتلی یادآور شد: مرکز جامع بهداشت و درمان عالیشهر نیز عملیات اسکلت بندی آن پایان یافته و انتظار است با تامین منابع در موعد مقرر به بهره برداری برسد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.