به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین، علی رحمانی در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر قزوین افزود: توجه ویژه به حوزه گردشگری از اولویت‌های توسعه استان قزوین به شمار می رود.
وی اظهار داشت: پرداختن به موضوع گردشگری الکترونیک و معرفی ظرفیت‌های استان در فضای مجازی از طریق یک برنامه نرم افزاری می‌تواند در آشنایی هموطنان و گردشگران و انتخاب قزوین به عنوان مقصد گردشگری نقش موثری داشته باشد.
وی همچنین اظهار داشت: استان‌هایی مانند تهران و البرز بزرگترین جامعه آماری مخاطب استان قزوین به شمار می‌روند و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در این استان‌ها می‌تواند تاثیر بسزایی در آشنایی جامعه هدف با ظرفیت‌های گردشگری قزوین داشته باشد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای استفاده از این ظرفیت و تامین اعتبار برای نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در مبداء آمادگی دارد.
رحمانی همچنین ساماندهی پارکینگ‌های عمومی در روستاهای مقصد به ویژه برای ایام نوروز و تابستان، ایجاد انگیزه اقتصادی برای روستاییان، اطلاع‌رسانی یکپارچه در خصوص ظرفیت‌های تاریخی– فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری استان و اجرای دوباره ویدئو مپینگ در میادین ورودی شهر و یا نقاطی مانند سعدالسلطنه و عالی قاپو را از برنامه‌های حائز اهمیت برای ایام نوروز عنوان کرد که می توانند به رونق گردشگری استان کمک کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.