به گزارش خبرنگار ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی در روز سه شنبه در جلسه نخستین ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران که در محل استانداری برگزار شد افزود: توسعه گردشگری داخلی هدف محوری ستاد خدمات سفر است.
وی با بیان اینکه خدمات هتل ها و مراکز اقامتی در تهران باید با ٥٠ درصد تخفیف به مردم ارائه شود، گفت: این استان و شهرستان های آن باید از نظر جاذبه های بصری الگویی برای گردشگران حاضر در کشور باشند.
وی افزود: علاوه بر رونق گردشگری داخلی باید با یکپارچگی در مدیریت همراه باشیم تا بتوان از این طریق ضمن شناخت تمام نعمت های خدادادی از آنها استفاده کنیم.
استاندار تهران تصریح کرد: ایران یکی از چهار کشور حادثه خیز جهان و در عین حال استان تهران به عنوان یکی از پر جاذبه ترین مناطق کشور محسوب می شود.
وی ادامه داد: در شرایطی که دشمن با تحریم ها مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است، توسعه صنعت گردشگری می تواند راه گشای این مشکلات باشد.
استاندار تهران گفت: در ایام نوروز برقراری امنیت منازل شهروندان باید به بهترین شکل تامین شود به همین دلیل وظیفه نیروی انتظامی در این زمینه در ایام تعطیلات سنگین است.
محسنی بندپی ادامه داد: رستوران های بین راهی در ایام نوروز باید با قیمت مورد تائید اداره بازرگانی اقدام به فروش کنند.
استاندار خاطرنشان کرد: باید دستگاه های عضو این ستاد پاسخگو و تکریم مسافران نوروزی را ادا کنند و همچنین اخلاق مداری باید سر لوحه خادمان سفرهای نوروزی باشد.
تهرام/ 3036 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.