به گزارش ایرنا، تورج بنیادی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: از این میزان 98 هزار و 151 هکتار گندم دیم و 47 هزار و 545 هکتار گندم آبی، 24 هزار و 126 هکتار جو آبی و هفت هزار و 167 هکتار جو دیم بوده است.
وی اظهار داشت: همچنین هفت هزار و 555 هکتار کلزا ، حدود 500 هکتار علوفه کشت شده و سایر نیز به کشت حبوبات پاییزه اختصاص داشته است.
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی قزوین به برنامه های در دست اقدام این مدیریت با توجه به شروع فصل زراعی بهاره اشاره کرد و گفت: سهمیه های ابلاغی سطوح کشت و نظارت بر اجرای دقیق آنها و همچنین پایش مراقبت های زراعی در مرحله داشت به شهرستان های تابعه اعلام شده است.
بنیادی اضافه کرد: با همراهی تیم های کارشناسی مستقر در ستاد سازمان و شهرستان ها و همچنین کارشناسان پهنه و با تشکیل شبکه اطلاع رسانی منسجم بین همکاران در تلاش هستیم تا تجربیات و نکات فنی و کلیدی کارشناسی در اسرع وقت به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی منتقل شود.
وی یادآور شد: با توجه به شرایط خاص گیاهان زراعی و نیاز به مراقبت های ویژه در مرحل داشت از جمله کنترل مبارزه با آفات، بیماری ها و علفهای هرز می توان نسبت به افزایش عملکرد و تولید د محصولات کشاورزی اقدام کرد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.