به گزارش ایرنا، فرزین بهنامی فر روز چهارشنبه در نشست ستاد سرمایه گذاری استان قزوین افزود: مسئولان نباید نگران شفافیت ناشی از پنجره سرمایه گذاری باشند و هیچ گونه بازخواست و کاهش قدرت اجرایی مورد هدف ما نیست.
وی با بیان اینکه درحال حاضر رتبه کسب و کار استان و کشور مناسب نیست،اظهار داشت: یکی از کار ویژه‌های پنجره سرمایه گذاری رونق فضای کسب و کار و افزایش رتبه استان و کشور در این حوزه است و در راستای آن سرمایه گذاران به راحتی با ظرفیت های سرمایه گذاری آشنا خواهند شد.
بهنانی فر تاکید کرد: نبود شفافیت در فرآیند سرمایه گذاری سبب شده تا بخش خصوصی با مشکلات عمده‌ای مواجه شود که به منظور حمایت و جذب سرمایه گذاری باید در راه اندازی پنجره تسریع کنیم.
این مسئول ادامه داد: به عنوان نمونه بارها پیش آمده است که یک مجتمع گلخانه ای برای گرفتن موافقت اصولی مجبور است چندین استعلام مشابه را از سوی نظام مهندسی،امور اراضی و محیط زیست اخذ کند که این پنجره از استعلام های تکراری خودداری می کند.
بهنامی فر به مشکل سامانه زدگی در دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: ازدیاد سامانه ها باعث شده تا تمایل چندانی به راه اندازی سامانه های جدید وجود نداشته باشد.
وی یادآور شد: راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری از مهم ترین اقداماتی است که همواره باید مورد اولویت استان قرار گیرد.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.