به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز دوشنبه در شورای ترافیک استان قزوین که در استانداری برگزار شد، افزود: اقدامات خوبی برای کاهش ترافیک و مخاطرات جاده ای در استان انجام شده است ولی با نزدیک شدن به ایام پایانی سال باید روان سازی تردد در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به طرح ساماندهی ورودی آوج، افزود: باید اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جلسه ای مشترک برگزار کرده و در خصوص شروع اقدامات و تفکیک وظایف بین دستگاهی در این زمینه تعیین تکلیف کنند.
فرخزاد تصریح کرد: برای اجرای طرح ساماندهی ورودی آوج طی مطالعات انجام شده حدود 10 میلیارد ریال کسری بودجه وجود دارد که می توان طی درخواستی از اعتبارات مدیریت بحران در این زمینه استفاده کرد.
این مسئول به تشریح طرح های کاهش ترافیک در مرکز شهر پرداخت و اظهار داشت: انسداد میدان آزادی به علت سنگ فرش کردن و اجرای طرح‌های عمرانی موجب کاهش ترافیک بسیار مطلوبی در این محدوده شد و نشان داد می توان طرح های ترافیکی ویژه‌ای را در دستور کار قرار داد.
فرخزاد ادامه داد : باید از ابتدای سال آینده با استفاده از تعطیلات نوروزی اجرای طرح ناوگان حمل و نقل عمومی را از بلوار شرقی به غربی قزوین شروع کرد که نقش موثری در روان سازی ترافیک و افزایش رضایتمندی مردم ایفا می کند.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.