معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از شناسایی 44 نقطه پرحادثه در جاده های آذربایجان غربی خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، ارسلان شکری در جلسه بررسی نقاط پر تصادف محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی که با حضور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، جانشین فرمانده پلیس راه، رئیس مدیریت بحران اداره کل راه و شهرسازی و رئیس اداره ایمنی و ترافیک برگزار شد از شناسایی و معرفی 44 نقطه پرحادثه در جاده های آذربایجان غربی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خبر داد و گفت: از این تعداد 35 نقطه پرتصادف بعنوان نقاط اولویت دار مورد مطالعه گرفت و 10 نقطه برای اصلاح تصویب شده و 25 نقطه نیز جهت بررسی و اقدام در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: علاوه بر نقاط مذکور 23 نقطه پرحادثه دیگر که مستعد تصادف و حادثه هستند نیز بصورت میان مدت و از طریق آشکارسازی و نصب علائم ایمن سازی می شوند که در صورت تامین اعتبارات ملی و استانی جهت رفع کامل آن ها اقدام خواهد شد.

شکری یادآور شد: براساس تفاهم نامه فی مابین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و استانداری مقرر شده است اعتبار مورد نیاز جهت رفع نقاط پرحادثه به صورت سهم 50 درصدی توسط این دو نهاد تامین شود.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.