به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی شامگاه یکشنبه در دیدار با جعفر جعفری بینا زندانی سیاسی قبل از انقلاب در شهرستان بویین زهرا افزود:تصمیم گرفته ایم یک کار حرفه ای برای مستند سازی خاطرات زندانیان سیاسی انجام دهیم تا خاطرات و تاریخ شفاهی این زندانیان سیاسی برای نسل های جدید باقی بماند.
وی افزود:زندانیان سیاسی قبل از انقلاب شرایط سخت مبارزه با رژیم شاهنشاهی را تجربه کرده اند و شیرینی و حلاوت پیروزی انقلاب را نیز بهتر چشیده و درک نموده اند.
استاندار اضافه کرد: زندانیان سیاسی در آن شرایط سخت و فضای آلوده رژیم پهلوی شرافت، تدین و انسانیت خود را حفظ کردند و همین موضوع از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است.
زاهدی اضافه کرد:زندانیان سیاسی و اسرای جنگ تحمیلی از تمامی دلبستگی های دنیا دل کنده و برای تحقق آرمان های امام و شهدا با تمام توان ایستادگی کردند که بسیار ارزشمند است.
جعفر جعفری بینا زندانی سیاسی نیز در این دیدار گفت: خوشحال هستیم که در آستانه چهل سالگی انقلاب ما را فراموش نکرده و به زندانیان سیاسی قبل از انقلاب سر می زنید.
وی اضافه کرد:ما زندانیان سیاسی قبل از انقلاب براندازی رژیم شاهنشاهی را وظیفه خود قرار داده بودیم و بعد از انقلاب نیز حمایت از مقام معظم رهبری، ولایت فقیه و دولت اسلامی را وظیفه خود دانسته و تا آخرین نفس در این مسیر ایستادگی خواهیم کرد.
شهرستان بویین زهرا با 284 شهید و 43 آزاده در 55 کیلومتری جنوب قزوین قرار دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.