در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان آبیک به اتمام حفاری سه حلقه چاه جدید در روستاهای این شهرستان و دوگانه سوز شدن 10 درصد نانوایی‌ها اشاره شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جلسه پدافند غیرعامل شهرستان آبیک با حضور محمد افشار مدیر کل پدافند غیرعامل استان قزوین، شهرام احمدپور فرماندار آبیک و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مرتضی کشاورز کلهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آبیک در این جلسه گفت: پروژه‌هایی که در بخش‌ها و شهرهای شهرستان آبیک اجرایی و برای آنها هزینه می‌شود باید پیوست پدافندی داشته باشد تا از هر گونه حمله طبیعی و غیرطبیعی مصون بمانند.

وی افزود: از مسئولان شهرستان آبیک درخواست می‌شود تهدیدات ادارات خود را احصا و به فرمانداری اعلام کنند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به خروج دو حلقه چاه آب از مدار آبرسانی و ورود دو حلقه چاه آب جدید در مدار آبرسانی در حال حاضر آب شرب شهر آبیک کیفیت مطلوب ندارد.

ورود چاه جدید روستای حاجی‌تپه در دهه فجر

امین‌الله شیخ مدیرآبفای روستایی شهرستان آبیک در این جلسه گفت: با توجه به خروج سه حلقه چاه آب از مدار آبرسانی در روستاهای حاجی‌تپه، تازه‌آباد و حلال‌آباد، در حال حاضر حفاری سه چاه جدید انجام شده؛ چاه روستای حاجی‌تپه در دهه فجر وارد مدار آبرسانی می‌شود و چاه‌های آب روستاهای تازه‌آباد و حلال‌آباد هم تا پایان امسال وارد مدار آبرسانی می‌شود.

وی افزود: تامین منابع آبی موجب شده در زمینه حفاظت فیزیکی و فنس‌کشی تجهیزات و امکانات آب و فاضلاب نتوانیم گام موثری برداریم گرچه امسال فنس‌کشی مخزن روستاهای زیاران و نودوز اجرایی شده است.

حمیدرضا کیخا مدیرآبفای شهری شهرستان آبیک در این جلسه گفت: ساختمان شرکت آب و فاضلاب شهری و برخی تجهیزات به دوربین مجهز شده و پنل‌های خورشیدی هم در این شرکت نصب شده است.

وی افزود: در چاه‌های آب، اتاقک‌ها نصب شده که در کاهش سرقت نقش بسزایی دارد.

10 درصد نانوایی‌ها دوگانه‌سوز شده‌اند

مرتضی نعمتی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک هم به دو گانه سوز شدن 10 درصد واحدهای صنفی نانوایی این شهرستان اشاره و احمدی مدیر امور برق شهرستان آبیک هم در این جلسه بر ایجاد رینگ خطوط در واحدهای شهرک‌های صنعتی کاسپین از سوی متقاضیان برق تاکید کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.