سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توجه به معیشت مردم بویژه اقشار ضعیف و کم درآمد را می توان از نقاط قوت لایحه بودجه سال آینده دانست.
وی با اشاره به تلاش دولت برای مهار تورم در بودجه 98، اظهار داشت: دولت در لایحه بودجه 98 پیش بینی کرده است که 25 قلم کالای اساسی و پرمصرف را با ارز چهار هزار و 200 تومان تهیه و در اختیار مردم قرار دهد که این موضوع می تواند با خود در مهار تورم موثر باشد.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح هدف مندی یارانه ها با حذف پرداخت نقدی یارانه به سه دهک بالا از دیگر گام های مثبت و نقاط قوت لایحه بودجه 98 است که اجرای آن می تواند آثار خوبی بر تولید و اشتغال کشور بگذارد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه بودجه سال 98 خوشبینانه تهیه شده است، اظهار داشت: با توجه به وضع تحریم های ظالمانه از سوی دشمن و کاهش درآمدهای نفتی تحقق درآمدهای پیش بینی شده در بودجه دشوار و سخت خواهد بود، البته تهمیداتی برای جبران کسری بودجه اندیشیده است که در صورت نیاز عملیاتی می شوند.
وی اظهار داشت: یکی دیگر از نقاط مورد بحث لایحه بودجه سال 98 افزایش درآمدهای مالیاتی است که این موضوع در شرایط فعلی که دشمنان جنگ اقتصادی خود را علیه کشور تشدید کرده اند، فشار مضاعفی برای حوزه تولید و صنعت وارد می کند و باید در این خصوص شاهد بازنگری باشیم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.