به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بهرام منصوری اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح این شهرستان، موضوع با تشکیل کارگروهی به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس صورت گرفته، ماموران کلانتری بیدستان حین گشت زنی یک سارق را حین سرقت دوچرخه شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز تصریح کرد: با انتقال متهم سابقه دار به مقر پلیس، وی در بازجویی فنی ماموران به 50 فقره سرقت دوچرخه و 15 فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان البرز با همدستی یک سارق دیگر اعتراف کرد.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با شناسایی مخفیگاه همدست سارق، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه وی را در شهرستان البرز دستگیر کردند.
سرهنگ منصوری یادآور شد: در این خصوص نیز 2 مالخر دستگیر و 20 دستگاه دوچرخه و 10 دستگاه گوشی تلفن همراه از مالخران کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه در این خصوص تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی و رد مال شد، تصریح کرد: متهمان با تشیکل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.
سرهنگ منصوری در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.