به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردارحیدر عباس زاده شامگاه شنبه در تشریح این خبر با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عاملین تیراندازی، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان و اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، با برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ابلاغ شد و طی یک سری عملیات پی در پی 61 نفر از عاملین تیراندازی و دارندگان سلاح غیر مجاز شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 10 قبضه سلاح جنگی و 71 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 312 عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی ها جزم نموده و با افراد خاطی هرگز مماشات نخواهد کرد.

*دستگیری موبایل قاپ حرفه ای با 16 فقره سرقت در ماهشهر
فرمانده انتظامی ماهشهر از شناسایی و دستگیری یک سارق موبایل قاپ حرفه ای با 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ جلیل زبیدی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با گشت زنی نامحسوس یک سارق در خصوص سرقتهای به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی ماهشهر ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس به 16فقره موبایل قاپی در سطح شهرستان ماهشهر اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

*دستبند پلیس امیدیه بر دستان سارق حرفه ای
فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه از دستگیری یک سارق حرفه ای با هفت فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمد پرون در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه ای، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه ادامه داد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به هفت فقره سرقت داخل خودرو، منزل، مغازه و اماکن خصوصی اعتراف کرد.
وی تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.