به گزارش ایرنا، داود محمدی روز شنبه در ستاد اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: طی 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی در حوزه های مختلف به دست آمده و در برخی حوزه ها تا هفت هزار برابر طول تاریخ به مردم خدمات ارایه شده است.
این نماینده با بیان اینکه دشمنان به دنبال بزرگ نمایی نقاط ضعف هستند، افزود: 120 هزار عضو شوراهای اسلامی و هزاران مدیر خدوم در کشور وجود دارند ولی خطای تعداد اندکی از آنها به کل مجموعه نسبت داده شده و نظام زیر سوال برده می شود.
وی افزود: صدا و سیما به عنوان یک دستگاه پرمخاطب باید امیدآفرینی را در راس امور خود قرار دهد تا سیاه نمایی های دشمنان در فضای مجازی درخصوص دستاوردهای انقلاب رفع شوند.
این نماینده با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب در خصوص عدالت اجتماعی برای مردم تبیین شود، افزود: باید دستگاه های اجرایی استان آرشیوهای چهل ساله خود را در این خصوص به تصویر بکشند چون اوایل انقلاب بسیاری از روستاهای اطراف قزوین از نعمت آب،برق،گاز و تلفن محروم بودند اما امروزه به اینترنت با سرعت بالا مجهز شده اند.
محمدی گفت: باید از ظرفیت صدا و سیما به نفع خدمات چهل ساله انقلاب بهره برداری شود که لازمه آن نوآوری و ابتکار عمل در تولیدات صدا و سیما است که باید مورد توجه قرار گیرد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.