به گزارش ایرنا سعید انبارلویی روز شنبه در ستاد اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: یکی از این برنامه ها، مختص شهر قزوین است که دستگاه های اجرایی می توانند دستاوردهای خود را به صورت زنده و به شکل هنرمندانه در آن ارایه کنند.
وی گفت: یکی دیگر از این برنامه ها به شکل زنده برای شهرستان های استان در نظر گرفته شده است و تمامی شهروندان شهرستان ها می توانند در آن شرکت کنند.
این مسئول اضافه کرد: تمامی برنامه های تولید شده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چون جنبه سراسری دارند ممکن است در شبکه های ملی نیز پخش شوند.
انبارلویی با اشاره به سایر برنامه های صدا و سیما در این زمینه گفت: برنامه تلویزیونی ایران 41 ، گوهر تابان، مسابقه زنده تلویزیونی، تریبون آزاد برای بیان دستاوردهای انقلاب در شهرها و روستا، گفت و گوی ویژه خبری، اجرای زنده در داخل مدارس، برنامه روی خط باشید، تا همیشه ماندگار، منادیان آزادی و ... از جمله برنامه های درنظر گرفته شده به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.
وی گفت: صدا و سیما با تمام توان خود برای پوشش و انعکاس چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میدان می آید و دستگاه های اجرایی نیز باید همکاری لازم را داشته باشند تا چهل سالگی انقلاب و دستاوردهای آن به خوبی به تصویر کشیده شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.