این روزنامه به نقل از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین در نشست شورای اطلاع‌ رسانی دستاوردهای چهل سالگی انقلاب ، آورده است: دولت با هجمه‌های زیادی مواجه است، اما در این شرایط، معیشت، تولید و اشتغال مردم در محور کار دولت قرار دارد و بودجه سال آینده نیز با همین محورها تدوین شده است.
وی با بیان اینکه امیدواریم با برنامه‌های دولت و محوریت قرار دادن معیشت و اشتغال مردم، این مشکلات برطرف شوند، افزود: نظام ما مردم‌پایه است و باید بر روی اصل، امید بخشی و اعتمادسازی در جامعه کارهای زیادی انجام شود و مردم باید بدانند که نظام برای آن‌ها برنامه‌های بزرگی دارد.
حبیبی ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در سطح استان و ارایه گزارش مدیران از تریبون نماز جمعه در دستور کار قرار گیرد تا مردم بدانند در این سال ‌ها چه موانعی را پشت سرگذاشته‌ایم.
آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ایران شکست خورده است، پرونده‌های ورودی به دادگستری استان 20 درصد افزایش یافت، افزایش 10 درصدی نهاده‌های طیور در بازار و رحمانی، گزینه معاونت سیاسی استانداری از دیگر عنوان های امروز روزنامه ولایت بود.
روزنامه ولایت به مدیرمسئول سیدعبدالعظم موسوی و سردبیری محمدحسن سلیمانی شنبه تا چهارشنبه هر هفته منتشر می شود.
8054/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.