وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از 72هزار میلیارد تومان اعتبار اشتغال سال آینده در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی امروز در جمع مردم ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مازندران گفت: حضور نسل های متفاوت در راهپیمایی 22بهمن قابل توجه است و نباید فراموش کرد که چرا انقلاب کردیم.

علی ربیعی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: امسال باید متفاوت باشد و متفاون خواهد بود ما در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم و امسال بسیار مهم است.

وی ادامه داد: عده ای بی شرمانه می گویند اینها نباید جشن 40 سالگی انقلاب را بگیرند دلخوش کردند به نسل های جدید که فکر می کنند این نسل ها ارتباطی با روح و متن انقلاب ندارند اما امروز جمعیت ساری تودهنی بزرگی به آنها زد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مسیر ما در انقلاب حرکتی صحیح بود اما عده ای به دلیل برخی مشکلات موجود سعی می کنند آن رژیم منحوس را تطهیر کنند و به نوعی ما ضعف داشتیم که برای نسل هایی که آنروزها نبودند تبیین نکردیم چه بر سرملت ما گذشت.

ربیعی بیان کرد:آن رژیم به هیچ عنوان قدرت تداوم نداشت؛ انقلاب یک حرکت عظیم اجتماعی،یک قاعده طبیعی،یک سنت الهی برای جوامعی است که رژیم های فاسد بر آنها حکومت می کنند و براساس قوانین طبیعی آن رژیم نمی توانست ادامه دهد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.