به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز دوشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی قزوین که در شرکت تونل ماشین ساز در شهرستان البرز برگزار شد، با انتقاد از طولانی شدن روند پاسخ گویی به نامه ها و استعلامات بخش خصوصی در دستگاه ها، افزود: گاهی اوقات اگر به بخش خصوصی کاری نداشته باشیم و مانع آنها نباشیم، در واقع به صنایع کمک کرده ایم.
وی ادامه داد: سرمایه گذاران و بخش خصوصی را نباید برای پاسخگویی به یک یا 2 نامه درخواست، ماه ها معطل نگاه داریم.
استاندار قزوین تاکید کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی، ستادی فرماندهی است و دستورات آن برای همه مدیران و دستگاه های اجرایی لازم الاجراست.
به گفته این مقام عالی استان، باید نظام بروکراسی اداری را برای تسهیل در جذب سرمایه گذاری و رونق تولید از میان برداریم.
مدیرعامل شرکت استیل هفت الماس قزوین نیز در این نشست اظهار داشت: این شرکت علاوه بر ساخت ورق های فولادی و گالوانیزه، در زمینه ماشین سازی و قطعه سازی نیز ورود پیدا کرده است.
نصرالله ایزدپناه تاکید کرد: ظرفیت خوبی در این واحد تولیدی ایجاد شده که در نهایت نیز منجر به خروج ارز از کشور می شود.
این فعال در حوزه صنعت با بیان اینکه اجرای طرح احیای ذوب را با پنج هزار فرصت اشتغالزایی در نظر گرفته ایم که در آینده نه چندان دور عملیاتی می شود، گفت: تلاش داریم با حمایت مسئولان در آینده نه چندان دور در زمینه تولید سکوهای نفتی نیز ورود پیدا کنیم.
وی در ادامه، وجود نظام بروکراسی اداری را از مشکلات عمده واحدهای تولیدی برشمرد و تاکید کرد: این مساله باید به نحوی از بین برود.
در این نشست مسایل و مشکلات شرکت تونل ماشین ساز، تولیدکننده دستگاه های حفاری مکانیزه تونل از جمله در زمینه پروانه تاسیس و بهره برداری مورد بررسی قرار گرفت.
3013/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.