به گزارش بعدازظهر شنبه ایرنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه کمیسیون امنیت کارگری شورای تامین استان اظهار داشت: تعدیل نیرو از سوی واحدهای تولیدی نیازمند کنترل و نظارت بیشتر از سوی فرمانداری ها و دستگاه های متولی است و در این خصوص باید پیشگیری های لازم صورت بگیرد.
وی اضافه کرد: با توجه به جنگ اقتصادی تحمیل شده از سوی دشمنان، واحدهای تولیدی در شرایط ویژه ای قرار دارند و باید ضمن جلوگیری از تعدیل نیروهای انسانی، هر نوع تدبیر لازم در این زمینه از سوی دستگاه های متولی صورت پذیرد.
حبیبی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی دستگاه های متولی و فرمانداری ها باید با هوشیاری تمامی فعل و انفعالات را گزارش کنند، یادآور شد: باید نسبت به تعطیلی و بروز هرگونه مشکل از سوی واحدهای تولیدی حساس باشیم و درخصوص مسایل کارگری واکنش و عکس العمل به موقع و مناسب نشان دهیم.
به گفته این مسئول سیاسی، اگر خبری قبل از اطلاع دستگاه های متولی در فضای مجازی انتشار پیدا کند، مدیر واحد مربوطه باید پاسخگو باشد و هرگونه کوتاهی در این خصوص پذیرفتنی نیست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: با شرایطی که دشمن فشار اقتصادی بر ما وارد می کند باید به هر شکل ممکن با تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی مقابله کنیم و مشکلات آنها را نیز مرتفع سازیم.
وی اضافه کرد: بخش عمده ای از مشکلات واحدهای تولیدی استان به صنعت خودرو سازی باز می گردد که امیدواریم با برنامه ریزی هایی که در این زمینه صورت گرفته این صنعت رونق دوباره پیدا کند.
حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: جلسات کمسیون کارگری بسیار مهم است و این نشست ها باید در شهرستان های استان نیز فعال باشند و به صورت هفتگی تشکیل شوند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.