رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران از جلوگیری تغییر کاربری بیش از 98 هکتار از اراضی ملی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد افزود: در این خصوص 607 فقره پرونده تشکیل شد که از این تعداد 44 پرونده مربوط به اجرای احکام قضایی، 547 پرونده مربوط به تبصره ذیل ماده 55 و 16 پرونده مربوط به اراضی ساحلی بوده است.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران با اشاره به قطع بیش از 50 هزار اصله درخت، درختچه و نهال در استان خاطرنشان کرد: در این حوزه 586 نفر در راستای مبارزه با قاچاق چوب دستگیر شده و 595 دستگاه خودرو توقیف گردید.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد در ادامه با اشاره به عملکرد مدیریت امور اراضی استان مازندران اظهار کرد: طی 9 ماه ابتدای امسال 345 پرونده در این حوزه در محاکم قضایی استان مطرح شد که بیش از 58 هکتار از اراضی استان مازندران را شامل می شود.

این مقام قضایی به تشکیل دوهزار و 599 مورد پرونده در راستای جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری از تغییر کاربری بیش از 98 هکتار از اراضی ملی استان جلوگیری به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد همچنین عوارض وصول شده برای مجوزهای تغییر کاربری در استان را بیش از 36 میلیارد ریال برشمرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.