به گزارش ایرنا، داوود محمدی روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه امام حسن (ع) شهرستان قزوین افزود: اگر تاریخ انقلاب را از ابتدا تاکنون را مرور و بررسی کنیم هیچ اقدام مهم و اثربخشی در کشور نبوده که یک پای آن سپاه نبوده نباشد.
وی با اشاره به نقش سپاه در حفظ امنیت داخل و مرزها و کمک به اقتدار کشور در جنبه های مختلف، اظهار داشت: هر قدمی که در جهت توسعه و پیشرفت کشور برداشته شده یکی از ارکان آن سپاه پاسداران بوده است.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود با قدردانی از سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بابت برگزاری شکوهمندانه کنگره سه هزار شهید استان، افزود: این رویداد یک اتفاق بزرگ و ماندگار در تاریخ این سرزمین بود و باید از آن به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی یاد کرد.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید شاکر نعمت ولایت فقیه باشیم، اظهار داشت: تنها فردی در در سطح منطقه که دستور مقابله با دشمنان اسلام و تروریست ها در کشورهای اطراف را صادر کردند مقام معظم رهبری بودند که این تصمیم ایشان موجب شد تا شاهد تشکیل اسرائیل و رژیم خونخوار دیگری در منطقه نباشیم.
وی با بیان اینکه باید قدر نعمت امنیت را که بواسطه تلاش نهادهایی انقلابی همچون سپاه ایجاد و حفظ شده است را بدانیم، اظهار داشت: با وجود هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب، حضور جان برکف و همیشه در صحنه نیروهای دفاعی و مسلح همچون سپاه و ارتش و هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی و ولایت مدار دشمن قادر به صدمه زدن به انقلاب و نظام ما نخواهد بود.
در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ پاسدار داوود بهرامی قدردانی و سرهنگ محسن شیخ حسنی به جای وی به عنوان فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان قزوین معرفی شد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.