به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه با صدور پیامی به مناسبت روز ملی ثبت احوال و فرارسیدن یکصدمین سال تاسیس این سازمان، افزود: بخش مهمی از وظایف این دستگاه به مطالعه و بررسی شاخص های جمعیتی اختصاص دارد که در بین آنها ثبت وقایع چهار گانه حیاتی به عنوان شاخص تاثیر گذار بر جمعیت محسوب می شود .
وی گفت: سازمان ثبت احوال کشور به عنوان متولی ثبت وقایع چهارگانه حیاتی طی دهه های اخیر توانسته است همزمان با رشد فناوری و بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز نقش به سزایی در تعالی سازمان و ارائه خدمت به مردم و دستگاه های اجرایی ایفا کند.
استاندار اضافه کرد: این سازمان با صدور کارت هوشمند ملی و کاربردی کردن آن در آینده ای نزدیک، تحول بنیادی در ارائه خدمات را رقم خواهد زد و موجب گسترش استفاده از نظام دولت الکترونیک و افزایش سطح رضایت مندی ارباب رجوع و شهروندان خواهد شد.
وی افزود: به بهانه یک سده خدمت سازمان ثبت احوال کشور و تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان خدوم این سازمان سوم دی ماه سالروز تاسیس ثبت احوال کشور را به همکاران ثبت احوال تبریک گفته و امیدوارم در راه تلاش و کوشش و دسترسی به اهداف عالیه نظام همواره موفق و موید باشند .
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.