به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز یکشنبه شب در جشنواره شهید رجایی استان اظهار داشت: اگر در خدمات رسانی به دنبال کسب رضایت مردم هستیم باید دولت الکترونیک را توسعه دهیم زیرا در این صورت هم مسئولان در ارائه خدمات احساس آرامش می کنند و هم مردم به راحتی به خدمات دست می یابند.
وی دولت الکترونیک را بسترساز جلوگیری از مفاسد و زد و بندها عنوان کرد و افزود: راه رسیدن به سلامت اداری، توجه به دولت الکترونیک است و از دستگاه هایی که تا کنون تصمیم جدی دراین باره نگرفته اند انتظار می رود هرچه زودتر وارد عرصه شوند.
استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از شاخص های مهم در ارزیابی های جشنواره شهید رجایی، تحقق دولت الکترونیک بوده است و تا زمانی که نتوانیم این مهم را در خدمات رسانی محقق کنیم، نمی توانیم رضایت مردم را به دست آوریم.
خباز با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره شهید رجایی و انتخاب دستگاه های برتر به یقین با انتقادهایی روبه رو است افزود: در هر کاری نیازمند استفاده از خرد جمعی و نظر دیگران هستیم و با هم فکری می توان مشکلات را برطرف کرد.
وی تصریح کرد: تنها راه ارتقای رضایتمندی مردم، این است که مردم در بستر دولت الکترونیک خدمات بهتری دریافت کنند و حتی باید به سمت ارائه خدمات در قالب دولت همراه با استفاده از گوشی های همراه پیش برویم.
وی، شفافیت در عملکرد را از دیگر شاخص های خوب در دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: دستگاه های اجرایی باید عملکرد و اطلاعات خود را تا حد امکان بصورت شفاف در اختیار مردم قرار دهند.
استاندار خراسان شمالی در باره انتخاب کارمندان نمونه گفت: انتخاب دستگاه برتر و کارمند نمونه، سبب تشویق و ترغیب در انجام مسئولیت ها در ادارات می شود و تشویق و تقدیر از افرادی که بهتر خدمت کرده اند سبب خروج از خمودگی می شود.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.