به گزارش ایرنا، رضا کمالی عصر سه شنبه در دیداربا رییس جدید و کارکنان ایرنا مرکز هرمزگان افزود: صحت، سرعت و دقت از ویژگی های شاخص خبرگزاری ایرنا است که همین امر مورد وثوق و اعتماد این رسانه شده است.
وی بیان داشت: ایرنا همیشه یار و همراه و به عنوان یک بازو در کنار دولت ها بوده که نه تنها خدمات دولت و عملکرد دستگاه های اجرایی را به مردم بیان می کند بلکه مسایل و مشکلات آنان را نیز به گوش مسوولان می رسانند.
**انتقادهای سازنده رسانه ها را می پذیریم
مدیر روابط عمومی استانداری هرمزگان گفت: همه رسانه های استان بر ما منت دارند و انتقادهای سازنده از سوی آن ها را می پذیریم و از روزنامه های منتقد هم حمایت می کنیم.
کمالی با اشاره به این که اختلاف های روزنامه نگاران به خودشان ربط دارد و رسانه ها با هر دیدگاهی که باشند با آنها تعامل داریم، بیان داشت: سوء تفاهم ها با رسانه ها و مطبوعات زیاد است و روابط عمومی ها رفع کننده این سوء تفاهم ها هستند.
وی از رسانه ها و مطبوعات هرمزگان خواست رونوشتی از مطالبات خود را به روابط عمومی استانداری هرمزگان بیان کنند تا پیگیر رفع این مطالبات از دستگاه های مربوطه باشیم.
مدیر روابط عمومی استانداری هرمزگان ابراز داشت: به جد پیگیر رفع مسایل و مشکلات رسانه های استان هستیم و نخستین قدم نیز پیگیری برای رفع مشکل تعاونی مسکن روزنامه نگاران است که در دستور کار قرار گرفته است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.