به گزارش ایرنا حسین یار محمدیان شب دوشنبه در جمع شماری از خبرنگاران اصفهان با عنوان سفیران خبر و خبرنگاران محلی افزود:همه مدیران دستگاه های اجرایی طبق وظایف قانونی برای اطلاع رسانی فعالیت ها و نقدها به مردم می باید از ابزار رسانه استفاده کنند.
وی خاطر نشان کرد : حضور رسانه در عرصه های مختلف موجب بالا رفتن ضریب امنیتی و توسعه یافتگی در کشور می شود.
فرماندار گلپایگان همچنین با ارائه گزارشی از اقدامات چهار ماهه فرمانداری گلپایگان گفت: تشکیل ستاد باز آفرینی شهری، برنامه ریزی برای جهت مکان یابی محل دفن زباله های شهری ، برگزاری جلسه جامعه ایمن برای پیشگیری و کاهش حوادث، پیگیری برای طرح سه شنبه های بدون خودرو و شهر بدون پلاستیک، برگزاری چندین نشست با اصحاب رسانه، معرفی تشکیل درگاه سرمایه گذاری در شورای اداری، برگزاری جلسات رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال و پیگری برای تکمیل پروژه ها که نمونه آن افتتاح 42 پروژه در هفته دولت و خانه کشتی از جمله این برنامه هاست.
یار محمدیان به برگزاری اولین جشنواره کباب را در سالجاری در شهرستان گلپایگان اشاره کرد و گفت این جشنواره با استقبال کم نظیر بیش از 16 هزار نفر از مردم این شهرستان و دیگر شهرستان ها مواجه شد.
وی با تاکید به اینکه برگزاری جشنوارها در رونق اقتصادی و توسعه گردشگری شهرستان گلپایگان تاثیر گذار است افزود: برگزاری جشنواره بومگردی، فرهنگی ورزشی، کارکنان، نکو داشت چهره های شاخص و دیگر جشنوارها نیز در دستور کار فرمانداری قرار دارد.
فرماندار گلپایگان همچنین با اشاره به شاخص های امنیت گفت: با وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان، این شهرستان از امنیت خوبی برخوردار است.
معاون مدیر کل روابط عمومی استانداری اصفهان نیز گفت:چنین برنامه هایی که تحت عنوان سفیران خبر صورت می گیرد می تواند در جهت اطلاع رسانی فعالیت ها، رفع نیازها و مشکلات، توانمندی ها و معرفی بیشتر شهرستان تاثیر گذار باشد.
به گزارش ایرنا گروهی ازخبرنگاران نشریات و رسانه های اصفهان تحت عنوان سفیران خبر روز گذشته از ابنیه تاریخی روستای نمونه گردشگری وانشان و شرکت شیر پاستوریزه پگاه این شهرستان بازدید کردند.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.