به گزارش ایرنا سرهنگ مهدی حاجیان روز یکشنبه در همایش فرماندهان، مدیران پاسگاه‌ها و کلانتری‌های استان قزوین که در مقر فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد، افزود: باید نیروی انتظامی بیش از گذشته برای بررسی راهکارهای کمی و کیفی اجرای حقوق شهروندی در جامعه اقدام کرده و تحقق این منشور را جزو اصول اولیه کارهای خود قرار دهد.
وی افزود: مدیران نیروی انتظامی باید همواره راهکارهای ارتقای آموزشی و مهارتی کارکنان را در دستور کار قرار دهند تا در نهایت پلیس آگاه و خبره به کشور تحویل داده شود.
حاجیان با اشاره به موضوع امنیت در جامعه، افزود: افزایش ضریب امنیت در جامعه و اجرای نقش بی‌بدیل پلیس در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی دقیق از طرف تمامی مدیران انتظامی استان است.
این مسئول انتظامی اضافه کرد: مجموعه نیروی انتظامی به عنوان سربازان مقام معظم رهبری و نیروی حاکمیت باید برای ارتقای امنیت در جامعه تلاش کرده و خود را پاسدار و حامی مردم در تمامی زمینه ها بدانند.
وی با بیان اینکه با هوشمندی نیروهای مسلح توطئه های دشمنان در تمامی عرصه ها شکست خورد، افزود: مقاومت و ایستادگی ملت ایران و مردم منطقه، آمریکا را به خروج از خاورمیانه مجبور کرد و به جهانیان ثابت نمود که سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه دفاع از مظلوم درست و به حق بوده است.
6101* 6104
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.