به گزارش ایرنا، داوود محمدی چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی مدیران پایگاه های فرهنگی سکونتگاه های غیررسمی قزوین با بیان اینکه در حوزه تولید و علم فناوری و ساخت سلاح های دفاعی دستاوردهای چشم گیری کسب کرده ایم اما در حوزه اجتماعی نیز نیازمند کسب چنین دستاوردهایی هستیم، افزود: افزایش مسایل و مشکلات اجتماعی نگران کننده است و باید تدبیر خاصی در این زمینه اندیشید.
وی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی با دستور و بخشنامه قابل حل شدن نیستند و نیازمند کار فرهنگی و استمرار دارند، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت علما و روحانیون در کنار سازمان های مردم نهاد می تواند برای کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد.
وی اظهار داشت: باید از فعالان فرهنگی که در سکونتگاه های غیررسمی فعالیت می کنند به شکل ویژه قدردانی کنیم چرا که در شرایطی که خیلی ها بدنبال کارهای پرسود بوده و در امور دنیایی غرق شده اند این افراد بدنبال کاهش آسیب های اجتماعی هستند.
محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: طرح کاهش آسیب های اجتماعی در محلات قزوین با تلاش روحانیون با موفقیت اجرا شده و باید در سالهای آینده نیز تداوم یابد.
وی با بیان دشمن می خواهد بین مردم و روحانیون فاصله بیاندازد تا به نقشه های شوم خود دست یابد،اظهار داشت: با این وجود موفقیت در چنین طرح هایی نشان می دهد تیر دشمن در این زمینه به سنگ خورده است.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای این طرح ها نباید به دلیل نبود اعتبار متوقف شود و برای تامین منابع مالی آن از اعتبارات پیش بینی شده در بخش های مختلف اقدام خواهد شد، اظهار داشت: در اجرای طرح های کاهش آسیب های اجتماعی در محلات باید از ظرفیت و توانمندی همه دستگاه ها بویژه آموزش و پرورش استفاده شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.