مجید صفری روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار داشت: توجه به موضوعاتی همچون آسیب های اجتماعی و خانواده در اولویت شهرستان است که با کمک دستگاه های ذیربط می توان این مهم را از شهرستان دماوند دور نگه داشت.
وی با بیان اینکه با توجه به اطلاعات اورژانس اجتماعی شهرستان، در بین خانواده های بومی کمترین آسیب های اجتماعی وجود دارد، افزود: دماوند شهرستان دارالمومنین است و با حفظ بدنه اجتماعی سنتی خود، توانسته از بسیاری آسیب ها دور شود.
صفری در شهرستان دماوند تصریح کرد: از دیگر دغدغه ما در شهرستان توجه به آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش است که به آمارهای کلی اکتفا نکرده ایم بلکه به دنبال شناسایی تک تک موضوعات از جمله طلاق و اعتیاد هستیم.
وی همچنین به اقدامات صورت گرفته در بحث تکمیل پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرایی و خدماتی باید تمامی تلاش خود را برای داشتن بهترین برنامه در دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشند تا اهداف دشمن خنثی شود.
صفری گفت: تمام تلاش مان حفظ شهرستان و توسعه این منطقه با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های آن است و این مهم در راستای سیاست های دولت پیش خواهد رفت.
وی در خصوص دریافت گزارشاتی از فعالیت‌های زودرس انتخابات در دماوند اظهار داشت: به مسئولان شهری و روستایی نسبت به استفاده از امکانات دولتی در فعالیت‌های انتخابات هشدار داده‌ایم.
صفری با اشاره به بیماری آنفولانزای پرندگان نیز گفت: این موضوع را در دماوند جدی بگیریم و موارد مشکوک به آنفولانزای پرندگان را سریعاً به دامپزشکی و شبکه بهداشت اطلاع دهیم.
همچنین قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معضلات کشور صرفا اقتصادی و سیاسی نیست زیرا در زمینه اقتصاد کاملا مسلط هستیم و شرایط تنها با مسائل بین المللی حل نخواهد شد.
وی ادامه داد: تنها راه رفع مشکلات، همکاری و کار آمدی تمام گروه ها است و این شرایط را با تعامل بیشتر در زمینه های مختلف که بخش عمده آن در دولت است به نتیجه می رسید.
لازم به ذکر است، معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور امروز در سفر خود به شهرستان دماوند از اورژانس اجتماعی شهرستان، دستاوردهای مددجویان اداره بهزیستی و احزاب و تشکل های غیر دولتی بازدید و دیدار و در پایان از 10 بانوی نمونه و برتر شهرستان تجلیل کرد.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.