به گزارش ایرنا ابوالفضل یاری روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود:برای برگزاری هفته پژوهش امسال هفت جلسه کمیته اجرایی، بیش از 25 عنوان کارگروه آموزشی و چهار نشست تخصصی در ارتباط با صنعت و دانشگاه برگزار شد که در نهایت به انتخاب 23 ایده برتر و انعقاد چهار تفاهم نامه همکاری بین صنعت و دانشگاه منجر شد.
دبیر اجرایی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان افزود: برای اهمیت و توجه بیشتر به تحقیق و پژوهش از 23 اثری که ماحصل جشنواره ایده های برتر هفته پژوهش امسال هستند در ستاد اقتصاد مقاومتی استان استفاده خواهد شد.
وی افزود: کاربردی شدن طرح ها و ارتباط بیشتر میان دانشگاه و صنعت از جمله دستاوردهای بزرگ هفته پژوهش امسال بود که موجب شد هفته پژوهش امسال متفاوتر از دوره های گذشته باشد.
یاری با اشاره به تولید سند آمایش علم و فناوری قزوین برای اولین بار در کشور، افزود:این سند با استفاده از ظرفیت های استان برای اولین بار در کشور تدوین و منتشر شد و 10 استان دیگر نیز بعد از قزوین برای تهیه اسناد آمایش علم و فناوری خود اقدام کرده اند.
در پایان این مراسم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان دستگاه برگزیده پژوهشی استان و فریبرز محمد هادی کارشناس این سازمان به عنوان پژوهشگر برتر تجلیل شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.