به گزارش ایرنا، شهردار قزوین دوشنبه شب در این مراسم اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری با سیاستگذاری هایی که از نیمه دوم سال گذشته به طور محسوس در این حوزه داشته به دنبال ایجاد فرصت های برابر برای همه شهروندان و اقشار آسیب پذیر بوده که یکی از آنها جامعه توانمند معلولان هستند.
علی صفری افزود: در نشست های مشترکی که با این گروه ها داشته ایم تلاش شده یکی از ابتدایی ترین مطالبات آنها که همان دسترسی های مناسب در سطح معابر است، فراهم شود.
به گفته شهردار قزوین، در همین راستا و طی مدت یاد شده تسهیل و مناسب سازی تردد معلولان در 12 پیاده روی شهر به مورد اجرا گذاشته شده است.
صفری همچنین توزیع بیش از سه هزار شهروند کارت، ویژه جامعه معلولان با 20 میلیارد ریال اعتبار به منظور حمل و نقل رایگان در شهر را نیز از دیگر اقدامات انجام شده برای معلولان عنوان کرد.
وی در ادامه از خرید یک دستگاه خودرو با تمام شرایط و تجهیزات ویژه معلولان با چهار میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان اتوبوسرانی خبر داد و یادآور شد: این دستگاه طی روزهای آینده تحویل معلولان می شود.
شهردار قزوین تصریح کرد: هم اکنون نیز اتوبوس هایی که در سال جاری وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر شده اند دارای شرایط جا به جایی معلولان نیز هستند.
این مدیر شهری در پایان اضافه کرد: امیدواریم جهانی فراگیر با فرصت های برابر برای معلولان قزوین هرچه زودتر فراهم شود تا افراد با معلولیت های جسمی بتوانند با ذهنی خلاق، ایده های خوبی برای این شهر خلق کنند.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.