به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری ، قدرت اله مهدیخانی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: در پی دیداری که به همراه علی فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار و منوچهر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اسماعیل نجار معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور انجام شد این تصمیم اتخاذ گردید.
وی اظهار داشت: در این دیدار مشکلات و معضلات استقرار حجم بالای صنایع به ویژه واحدهای مرتبط با انواع مواد شیمیایی خطرناک در استان و راهکارهای علمی و عملی برای جلوگیری از خطرات احتمالی آنها بحث و بررسی شد.
مهدیخانی افزود: همچنین در این جلسه در خصوص انواع خطرات تهدید کننده مرتبط با صنعت، طرح مطالعه خطر پذیری صنایع استان و تفکیک واحدهای صنعتی به سه رده کم خطر، خطر متوسط و پر خطر و اطلاعات فنی صنایع مستقر در استان گفت و گو شد.
این مقام مسئول ادامه داد: رییس سازمان مدیریت بحران کشور ضمن تقدیر و تشکر از انجام طرح های فوق برای اولین بار در کشور از پیشنهاد استان برای تشکیل تیم های واکنش سریع در مخاطرات شیمیایی استقبال کرد و قزوین را به عنوان پایلوت اجرای این طرح انتخاب نمود.
مهدیخانی گفت: امیدواریم با همکاری هر چه بیشتر مدیران و کارشناسان صنایع و نیز عزم جدی مسولان امر، بتوان این طرح را به خوبی در استان اجرایی کرد.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی و 15 ناحیه و شهرک صنعتی دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.