به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری، علی فرخزاد در نشست بخشداران و نمایندگان دهیاران استان که با محوریت کنگره سه هزار شهید استان برگزار شد، تاکید کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون در هر مقطع حساسی، یاد و خاطره و تشییع پیکر شهدا انگیزه و تحولی دوباره ایجاد کرده و اکنون در این مقطع حساس زمانی، برگزاری کنگره شهدای استان تلنگری است که با ایجاد فضای معنوی و زنده کردن یاد و خاطره آنان به ما کمک کند تا این مقطع را نیز به راحتی پشت سر بگذاریم.
وی با تاکید بر اینکه بیشتر اوقات برنامه های مختلف تنها به شهر قزوین خلاصه شده، یادآور شد: این استان تنها به شهر قزوین محدود نمی شود و هر برنامه خاصی باید در همه شهرها، روستاها و سایر نقاط مختلف به بهترین شکل ممکن به اجرا گذاشته شود.
به گفته این مسئول عمرانی، کنگره سه هزار شهید استان از جمله برنامه هایی است که در اجرای آن باید به همه مناطق استان توجه ویژه ای صورت پذیرد.
فرخزاد ادامه داد: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری کنگره، تصمیم گیری و برنامه ریزی نهایی باید انجام شود و بسیاری از برنامه ها نیز به اعتبار و هزینه احتیاجی نداشته و تنها با تدبیر و مدیریت می توان آن را به مورد اجرا گذاشت.
رییس کمیته فضاسازی کنگره سه هزار شهید استان قزوین با بیان اینکه بسیاری از اقدامات تنها مختص به این کنگره نبوده و از قبل انجام شده، افزود: به طور مثال در ستاد ساماندهی گلزار شهدا براساس برنامه ریزی های به عمل آمده بیشتر روستاها ساماندهی مزار شهدای خود را به انجام رسانده اند.
معاون امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: با توجه به انجام وظایف صحیح دستگاه ها و ادارات مختلف استان، اما همچنان نیازمند مشارکت مردم، تشکل ها، سازمان های مردم نهاد و خیران در این راه هستیم.
فرخزاد در پایان اضافه کرد: مسئولان برگزار کننده کنگره سه هزار شهید استان باید تا حد امکان در مصرف هزینه های خود صرفه جویی کنند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.