به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در شورای آرد و نان استان اظهار داشت: باید قیمت نان براساس هزینه های انجام شده منطقی و واقعی شود تا هرگونه اسراف و زیاده روی در مصرف نان کنترل شود.
حبیبی همچنین گفت: مردم در مجموع از روند تولید نان و کیفیت آن رضایت کامل ندارند و کیفیت نان دلخواه مردم نیست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین تاکید کرد: بحث نان مردم موضوع بسیار مهمی است و در این راستا باید نظارت درستی بر کیفیت نان و چگونگی عرضه آن صورت گیرد تا نان با کیفیت به دست مردم برسد.
وی با تاکید بر لزوم بهداشت نان،گفت: دانشگاه علوم پزشکی به همراه سایر نهادهای مربوطه باید در این باره کنترل های لازم را داشته باشند تا نان با کیفیت و بهداشتی به مردم عرضه شود.
حبیبی با بیان اینکه شرکت غله باید بر تولید آرد سبوس دار و میزان روند تولید و توزیع آن نظارت و بررسی داشته باشد،افزود: باید بر نان و آرد عرضه شده در نانوایی ها حساسیت بسیار زیادی میان مسئولان وجود داشته باشد تا هرگونه قصور و کوتاهی در این زمینه به سرعت مرتفع شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین یادآور شد: ما مسئول سلامت مردم هستیم و در این راستا یکی از ارزیابی های مسئولان دولتی مربوطه در این زمینه نظارت بر عرضه نان و آرد مردم است.

**1785 بازرسی از واحدهای نانوایی قزوین انجام شد
دبیر کارگروه آرد و نان استان قزوین نیز در این نشست گفت: تاکنون یک هزار و 785 بازرسی از واحدهای نانوایی استان انجام شده که در این رابطه 263 پرونده تخلف تشکیل شده است.
علی پرزحمت با اشاره به انجام گشت های نظارتی مشترک بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت به همراه کارشناسان بهداشتی و ماموران تعزیرات،گفت: از عمده تخلفات کشف شده در این بازرسی ها می توان به کم فروشی،عدم درج قیمت و گران فروشی اشاره کرد.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.