به گزارش روز شنبه ایرنا، عبدالمحمد زاهدی استاندار و آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم استان، به ویژه دانشجویان و دانش آموزان برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان دعوت به عمل آوردند.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
13 آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در مسیر استکبار ستیزی است، روزی که یادآور تبعید امام راحل (ره) در سال 43، گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزانی که در سال 57 توسط رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال 58 است.
اگر چه در این روزها، شیطان بزرگ سعی بر تشدید تحریم ها علیه ایران اسلامی دارد، ولی تاریخ نشان داده که چهار دهه دشمنی آشکار این ام الفساد قرن با انقلاب اسلامی نتیجه ای جز اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و بصیرت مثال ‌زدنی مردم ندارد.
امسال نیز در روز 13 آبان که میعادگاه ظلم‌ ستیزی و دادخواهی علیه استکبار جهانی است جدی تر از سال های گذشته در تجمعی در ساعت 9 و 30 دقیقه در خیابان شهدا به همین مناسبت گردهم آمده و از تمام اقشار مردم، به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزانی که این ایـام منتسب به آنهاست جهت حضور پرشور و با صلابت دعوت به عمل می‌‌آوریم.
عبدالمحمد زاهدی و آیت الله عبدالکریم عابدینی
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.