به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود : دولت آمریکا از گذشته تاکنون درصدد بوده تا از هرفرصتی برای ضربه زدن به ملت ایران و نظام اسلامی بهره بگیرد.
وی اظهار داشت : حمایت از رژیم منحوس پهلوی ، واکاوی اسناد 28 مرداد سال 1332 و سقوط دولت دکتر مصدق و حمایت از صدام در هشت سال جنگ نابرابر دوران دفاع مقدس علیه ملت ایران فقط گوشه ای از دشمنی های آمریکا نسبت به ملت ایران اسلامی بوده است.
امام جمعه نوشهرگفت :‌ آمریکای جنایتکار با گذشت نزدیک به چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هیچگاه دست از سیاست های خصمانه اش علیه ملت ایران بر نداشته است و همچنان ادامه می دهد.
مشایخ افزود :‌ به عنوان نمونه می توان به عهد شکنی رئیس جمهوری آمریکا و رفتارهای ناپسند او در قبال توافق هسته ای برجام اشاره کرد.
وی اظهارداشت :‌تداوم تحریم ها و در پی آن تصویب مادر تحریم ها علیه ایران اسلامی گویای آن است که باید به اقتصا درونزا تکیه کرد و نباید به آمریکا اعتماد نمود و دولت آمریکا زمانی از ملت ایران راضی و خشنود می شود که ما سرسپرده آنان باشیم .
امام جمعه نوشهر گفت : آمریکا امروز باید بداند که امت ایران اسلامی با اینکه تا به امروز در برابر زورگویی ها و زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی کرده است از این پس نیز با اقتدار بیشتری مقاومت و ایستادگی خواهد کرد .
وی با گرامیداشت فرارسیدن 13 آبان و روز دانش آموز ، افزود : ملت با حضور حماسی و سراسر اقتدارخود باردیگر در چنین روزی به صحنه آمده و سیلی محکومی بر ایادی استکبار غرب و یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا خواهند زد.
خبرنگار :‌شهاب رویانیان ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/16547517/ 7078
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.