به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد ایوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کنگاور افزود: روایات و آیات کلام وحی در اهمیت حضور در نماز جمعه نشان از جایگاه نماز عبادی سیاسی و وحدت بخش نماز جمعه است.
او در ادامه با بیان اینکه ایران اسلامی در جمع چهار کشور قدرتمند دنیا از نظر قدرت موشکی است، اضافه کرد: به خود می بالیم که با هدایت های داعیانه و اقتدارگونه رهبر انقلاب و تلاش نیروهای مسلح از نظر نقطه زنی موشکی رتبه نخست دنیا را داریم.
وی با اشاره به اهداف مذموم و کثیف دشمنان این آب و خاک و آتش افروزی در کشورهای همسایه، گفت: آنها تلاششان نفوذ به داخل خاک ایران است ولی نه تنها توان این کار را ندارند حتی جرات ندارند در این راستا قدمی بردارند.
حجت الاسلام ایوبی به دستورات قرآن کریم و اهل بیت(ع) و همچنین تاکید رهبر انقلاب مبنی بر توجه به نسل جوان اشاره کرد و گفت: در این مدت تعداد 10 مسابقه بزرگ با موضوعات دینی مذهبی در شهرستان کنگاور برگزار شد که یکی از این مسابقات با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با شرکت 2 هزار جوان تحصیل کرده در سطح استان برگزار شد.
خطیب جمعه کنگاور با حلالیت از مردم و مسئولان استان و شهرستان، تاکید کرد: برگزاری نمازهای جماعت با شکوه و عظمت خاص خود همچنان مورد تاکید اینجانب است.
وی به اقدامات9ساله خود در شهرستان کنگاور اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی اینجانب برگزاری باشکوه نمازهای جمعه، ادارات، نماز عید فطر و نماز جشن تکلیف دانش آموزانی بود که با همکاری آموزش و پرورش برنامه های موثری در مدارس برگزار می شد.
به گزارش ایرنا، در هفته آینده مراسم تکریم و معارفه امام جمعه کنگاور برگزار خواهد شد که با رفتن حجت الاسلام ایوبی، حجت الاسلام محمد علی لروند(امام جمعه ایوان غرب) به عنوان جایگزین او معرفی خواهد شد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربیست.
3033/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.