به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی رو شنبه در نشست رسیدگی به مشکلات 2 واحد بزرگ صنعتی در استان، تاکید کرد: دولت با بسته های تسهیلاتی و کمک های بی سابقه خود در پی حل مشکل واحدهای تولیدی بوده و آنها نیز باید ضمن تلاش در جهت بالا بردن کیفیت و میزان تولید خود، بتوانند با جذب نیروی کار جدید سطح اشتغال در جامعه را افزایش دهند.
وی ادامه داد: همه دستگاه ها با وجود نگاه مثبت خود در جهت رفع مشکل واحدهای تولیدی موظف هستند تا ضمن کمک به واحدهای یاد شده، از میزان کاهش تولید و تعدیل نیروهای انسانی موجود در آنها جلوگیری کرده تا شاهد کمترین فشار در زمان کنونی به شرکت های تولیدی باشیم.
به گفته حبیبی، همه مسئولان همچنین باید کمک حال واحدهای تولیدی باشند که با وجود اوضاع نابسامان اقتصادی توانسته اند همچنان به فعالیت خود ادامه داده و در عین حال نیز به فکر توسعه واحدهای خود نیز باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز باید از تمامی ظرفیت های موجود در جهت رفع مشکل کارفرمایان واحدهای تولیدی استفاده کرده و از راه قانون به تسهیل وضعیت تولیدکنندگان کمک کنند.
وی با اشاره به عدم اجرای طرح معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین، اظهار داشت: پیگیری های لازم در این زمینه ادامه دارد و درصدد استفاده از قوانین موجود معافیتی از طریق مجلس شورای اسلامی نیز هستیم.
حبیبی در ادامه با بیان اینکه اگر مشکل واحدهای تولیدی استان مرتفع نشود با ارجاع آن به تهران درصدد رفع آن خواهیم بود، اضافه کرد: مجموعه دولت خود را اعضای افتخاری واحدهای تولیدی دانسته و تمام سعی خود را برای جلوگیری از وارد آمدن هرگونه زیان به آنها به کار خواهند بست.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.